Середа, 15 жовтня 2014

Російська пропаганда в Данії – Радіо «Голос Росії»

Автор 
Оцініть матеріал!
(0 голосів)
Російська пропаганда в Данії – Радіо «Голос Росії» Графіка: Йорген Делеуран.

До недавнього часу російську пропаганду данською передавали на Radio Ruslands Stemme, а тепер є змога читати трансляції і у формі онлайн-газети.

Один суто російський ЗМІ, який займається пропагандою в Данії, є Radio Ruslands Stemme (Радіо «Голос Росії»). Радіостанція розпочала свою роботу в 1922 році під назвою «Радіо Москва», і вже з 1929 року трансляції велися кількома іноземними мовами. Наступні десятиріччя радіостанція значно розширила територію трансляції і в найкращі часи вона велася 77-ма різними мовами. Після розпаду Радянського Союзу кількість станцій і мов трансляції було скорочено. Таким чином закінчилась і трансляція данською мовою у 1994 році. Сьогодні радіо транслюється 38-ма мовами, але крім того розповсюджує інформацію 33-ма мовами й Інтернетом, де можна віднайти і данську версію, яка з'явилась вперше у 2013-му.

Неправдива пропаганда

Мова програм тримається однак на цивілізованому рівні, на противагу іншому онлайн-виданню, про минапишемо завтра. «Голос Росії» тим паче не може позбавитись звання рупору неправдивої пропаганди. Так, наприклад, видання намагається створити враження того, що Крим відвідало більше туристів цього року. Та це суперечить навіть офіційним даним кримської влади, за якими зменшення кількості туристів склало майже 55 відсотків.

«Голос Росії» також продовжує стверджувати, що 90 відсотків Криму і Севастополя проголосували «так» за приєднання до Росії. І це стверджується, незважаючи на невеликий відсоток населення, що брало участь у голосуванні.

Приблизно 12 відсотків населення півострова є етнічними татарами, які бойкотували голосування. Ще приблизно 24 відсотки є етнічними українцями, які або відмовилися брати участь у голосуванні, або проголосували проти. За інформацією наших джерел серед етнічних росіян в Криму, нам відомо, що та сама статистика подається і їм. Неофіційна російська делегація, яка вела спостереження за виборами, стверджує, що частина жителів Криму, хто дійсно сказав «так», може бути на рівні 30 відсотків.

Радіо «Голос Росії» – державна радіостанція

В цілому «Голос Росії» просуває ті пропагандистські тези, які вигідні російському режиму. Інша ситуація виглядала б дивною з огляду на те, що «Голос Росії» є власністю і фінансується російською державою.

Згідно з розділом радіостанції «Голос Росії» «Про нас», в ній нараховується 28 працівників. Серед усіх вказаних імен, проте, немає жодного данського – тільки російські.

Переклад Олени Яних

Прочитано 961 разів Останнє редагування Субота, 01 липня 2017

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Підтримай нас

CVR номер: 35 70 79 64.

Підтримай нас

 

cu logo 200x200


Найпопулярніші запити

fb   

Made by Amaze Studio Team